مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:052021-01-19پزشكي

افزایش موارد شکایت از کادر درمان در سال های اخیر


مدیرکل امور کمیسیون های ستاد سازمان پزشکی قانونی گفت: بسیاری از موارد شکایت از کادر درمان مربوط به برقراری ارتباط نادرست میان پزشک یا کادر درمان با بیماران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشده اند اما در این میان با راهکارهایی همچون برقراری ارتباط مناسب و تعامل درست با بیماران می توان تعداد زیادی از شکایات کادر پزشکی را کاهش داد چرا که در مواردی حتی اگر قصوری هم اتفاق نیفتاده باشد، بیمار از برخورد نامناسب پزشک و یا کادر درمان شاکی می شود.

وی با اشاره به راهکارهای کاهش موارد شکایت از کادر درمانی و پزشکان ادامه داد: افزایش آگاهی و شناخت از موارد قانونی در اقدامات تشخیصی و درمانی که برای بیمار انجام می شود، منجر به کاهش تعداد شکایات می شود و توصیه جدی سازمان پزشکی قانونی کشور به همکاران شاغل در بخش های درمانی آن است که حتماً در جلسات آموزشی سازمان که با موضوع قصور پزشکی تشکیل می شود، شرکت کنند.

سلحشور خاطرنشان کرد: این دوره ها علاوه بر امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان، موجب افزایش آگاهی و شناخت آنان از موارد قانونی و به دنبال آن کاهش شکایات می شود زیرا در بسیاری از پرونده های شکایت، کادر درمان از وجود آنچه به عنوان قصور مورد شکایت قرار گرفته بی اطلاع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد شکایت از کادر درمان در سال های اخیر

افزایش موارد شکایت از کادر درمان در سال های اخیر