مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:052021-01-19سياسي

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان های کرمانشاه، خوزستان، قم و گیلان


مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان های کرمانشاه، خوزستان، قم و گیلان و رسیدگی به پرونده های متقاضیان این استان ها خبر داد.

- مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان های کرمانشاه، خوزستان، قم و گیلان و رسیدگی به پرونده های متقاضیان این استان ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا حبیب اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون تعیین درصد جانبازان در استان کرمانشاه گفت: این کمیسیون در روزهای 18 و 19 دی ماه با حضور 8 نفر از متخصصین، دبیر و 2 کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و 240 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری های غیرجنگی توسط متخصصین ویزیت و معاینه شدند.

وی افزود: کمیسیون تعیین درصد جانبازان استان خوزستان نیز در روزهای 25 و 26 دی با حضور 8 نفر از متخصصین، دبیر و 2 کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و در این مدت 247 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری های غیرجنگی توسط متخصصین مورد معاینه قرار گرفتند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان در استان قم گفت: این کمیسیون روز 18 دی با حضور 6 نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی برگزار شد که در این کمیسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان های کرمانشاه، خوزستان، قم و گیلان

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان های کرمانشاه، خوزستان، قم و گیلان