مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:052021-01-19اقتصادي

توضیحات سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره افزایش وام ازدواج


سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره مصوبه این کمیسیون پیرامون افزایش وام ازدواج در سال آینده ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم زارع امروز در نشست خبری ضمن تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400،گفت: در وهله اول باید بگویم که مجلس شورای اسلامی برای کاهش نرخ ارز و واقعی شدن آن و تقویت پول ملی تمام قد ایستاده و از آن حمایت می کند.

وی با اشاره به مصوبه این کمیسیون درباره وام ازدواج،افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق وام ازدواج از 50 میلیون تومان به 70 میلیون تومان افزایش یافت اما امسال یک استثناء در وام ازدواج برای زوجین زیر 25 سال در نظر گرفتیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ادامه داد: بر این اساس وام ازدواج برای پسران زیر 25 سال و دختران زیر 23 سال نفری 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بر این اساس وام ازدواج در سال آینده حداقل 140 و حداکثر 200 میلیون تومان خواهد بود.

زارع گفت: همچنین بر اساس یکی دیگر از مصوبات کمیسیون تلفیق، 20 هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده که 10 هزار میلیارد تومان آن در اختیار کمیته امداد و 3 هزار میلیارد تومان هم در اختیار سازمان بهزیستی با بازپرداخت هفت ساله و با اولویت زنان سرپرست خانوار و مناطق محروم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره افزایش وام ازدواج

توضیحات سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره افزایش وام ازدواج