مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:052021-01-19فرهنگي

اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران


اهالی رسانه می توانند فیلم های حاضر در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را در سالن 6 پردیس سینمایی ایران مال تماشا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، سالن 6 پردیس سینمایی ایران مال در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش فیلم های حاضر در این رویداد برای اهالی رسانه اختصاص دارد.

خبرنگاران، منتقدان و اصحاب رسانه که موفق به دریافت کارت برای حضور در جشنواره شده اند، می توانند با حضور در سالن شماره 6 پردیس سینمایی ایران مال به تماشای آثار جشنواره بنشینند.

این گروه از مخاطبان جشنواره همچنین امکان رزرو بلیت و تماشای فیلم ها در سایر سالن ها را نیز در اختیار دارند.

به جهت محدودیت سانس ها انیمیشن های حاضر در جشنواره در سالن 6 نمایش نخواهند داشت و اهالی رسانه می توانند فیلم های انیمیشن را در سالن های دیگر تماشا کنند.

همه مهمانان جشنواره همچنین می توانند تماشای فیلم های این رویداد را از طریق سامانه های برخط هاشور (خانه آنلاین جشنواره)، ودیو و تیوال نیز دنبال کنند.

ستاد برگزار کننده سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران موارد و نکات بهداشتی را جهت حفظ سلامت مخاطبان خود رعایت کرده و از همه مهمانان کاخ جشنواره تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران

اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران