مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:052021-01-19اجتماعي

شورای شهر: مرگ سالانه 4000 نفر بر اثر آلودگی هوا در تهران


رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران از مرگ سالانه 4000 نفر بر اثر آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری صبح امروز در مراسم تجلیل از سفیران هوای پاک با بیان این که این روز بهانه و تلنگری برای جلب توجه و افزایش حساسیت ها است گفت: ما در جهانی زندگی می کنیم که طی 12 ماه اخیر دو میلیون نفر از مردم جهان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و می بنیم که همگان به تلاش افتادند که جلوی این روند را بگیرد اما چگونه است که ما سالانه شاهد مرگ 7 میلیون نفر در جهان به علت آلودگی هوا هستیم اما حساسیتی دیده نمی شود.

وی با بیان این که در شهر تهران سالانه 4000 مرگ در اثر آلودگی هوا و ناشی از آن ثبت می شود اظهار کرد: چه فرقی بین مرگ با کرونا یا آلودگی هوا وجود دارد و مرگ، مرگ است و باید حساسیتها افزایش یابد.

نوری با بیان این که تحقیقات ثابت کرده است که الودگی هوا زمینه ابتلا به کرونا را افزایش می دهد و رابطه معناداری بین آلودگی هوا و ابتلا به کرونا است، گفت: بنابراین باید تلاش کنیم که با کاهش آلودگی هوا از ابتلای بیشتر به کرونا نیز جلوگیری شود.

وی با بیان این که هوای تهران به گونه ایست که با افزایش آلودگی هوا نسبت به پالایش خود اقدام می کند اما این مهم ظرفیت دارد و وقتی آلودگی هوا زیاد می شود هوای تهران قدرت پالایش ندارد گفت: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر: مرگ سالانه 4000 نفر بر اثر آلودگی هوا در تهران

شورای شهر: مرگ سالانه 4000 نفر بر اثر آلودگی هوا در تهران