مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:002021-01-19اجتماعي

افزایش لذت و شوق یادگیری در پژوهش سراهای دانش آموزی


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پژوهش سرا این امکان را دارد که بتواند با ارائه کلاس های آزمایشگاهی به صورت تخصصی زمینه بروز خلاقیت فکری دانش آموزان را ایجاد کرده و معلمان را علاقمند و دانش آموزان را مشتاق تر از گذشته به یادگیری دعوت کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پژوهش سرا این امکان را دارد که بتواند با ارائه کلاس های آزمایشگاهی به صورت تخصصی زمینه بروز خلاقیت فکری دانش آموزان را ایجاد کرده و معلمان را علاقمند و دانش آموزان را مشتاق تر از گذشته به یادگیری دعوت کند.

فیروز عسگری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری، 17 پژوهش سرای دانش آموزی فعال است، اظهار کرد: پژوهش سراها نقش تلفیق آموخته های نظری دانش آموزان را با فعالیت های علمی و کاربردی داشته و نتیجه را به صورت طراحی پروژه های تحقیقی و پژوهشی ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مجموعه آموزش و پرورش و به طور ویژه پژوهش سراهای دانش آموزی در شناسایی، هدایت، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه پژوهشگری در میان دانش آموزان نقش موثری دارند، افزود: همسو کردن آموزش با برنامه های پژوهشی در پژوهش سراها، می تواند منجر به توسعه، تقویت فرهنگ و روحیه پژوهش در دانش آموزان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش لذت و شوق یادگیری در پژوهش سراهای دانش آموزی

افزایش لذت و شوق یادگیری در پژوهش سراهای دانش آموزی