مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:352021-01-19اجتماعي

برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی در اسدآباد


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی به مناسبت روز هوای پاک با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی به مناسبت روز هوای پاک با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

علی جمور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت روز هوای پاک با شعار هوای پاک، تعهد مسئولان، مشارکت مردم چهارشنبه یکم بهمن ماه ساعت 10 صبح از میدان دانشگاه به سمت روستای بیاج همایش دوچرخه سواری عمومی ویژه مردان همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش فوق با حضور دوستداران طبیعت با هدف نهادینه کردن فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی به ویژه دوچرخه و با هدف کاهش آلودگی هوای شهرستان افزود: این همایش عمومی دوچرخه سواری با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره حفاظت محیط زیست، هیئت دوچرخه سواری و هیئت اندیشه ورزان جوان فرمانداری شهرستان در راستای هفته هوای پاک با رعایت جدی موارد پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در بخش دیگری مطرح کرد: توسعه، تقویت و پیشبرد حل مشکلات حوزه ورزش اسدآباد منوط به خرد جمعی و استفاده از ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی در اسدآباد

برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی در اسدآباد