مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:052021-01-19سياسي

واکسن کرونا ایرانی تا سه ماه آتی به تولید انبوه می رسد/آغاز سومین مرحله تست انسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام، صبح امروز در حاشیه آیین رونمایی از محصولات جدید در حوزه مکمل ها مواد اولیه دارویی و داروهای ایورمکتین و موکوسیل که در شهرک دارویی برکت البرز برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: واکسن کرونا ایرانی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام طبق پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت ساخته شده و خوشبختانه تا امروز که دو مرحله از آن طی شده است روند خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه امروز سومین مرحله از واکسن کرونا ایرانی اجرایی می شود، تصریح کرد: در این میان 56 داوطلب دیگر واکسن ایرانی را تزریق خواهند کرد.

مخبر در خصوص وضعیت 14 نفری که پیش از این تست واکسن ایرانی کرونا بر روی آنان انجام شده است هم گفت: 14 نفری که تا الان واکسن تزریق کرده اند حالشان خوب است و هیچ عوارضی نداشته اند و بیش از آنکه تصور می کردیم جواب داده واکسن حتما جواب خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در مبحث دیگری تولید آزمایشگاهی واکسن در دستور کار ستاد اجرایی قرار گرفته است، ادامه داد: این واکسن نیز قبل از عید قربان به مرحله تست انسانی خواهد رسید.

این مقام مسؤول در رابطه با واکسن کرونا تولید انبوه را مهم برشمرد و یادآور شد: واکسن وقتی اثر دارد که در اختیار مردم قرار گیرد؛ سعی داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا ایرانی تا سه ماه آتی به تولید انبوه می رسد/آغاز سومین مرحله تست انسانی

واکسن کرونا ایرانی تا سه ماه آتی به تولید انبوه می رسد/آغاز سومین مرحله تست انسانی