مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:452021-01-19پزشكي

تکمیل بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک ضروری است


سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به لزوم تسریع در آماده سازی بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک، گفت: تکمیل و افتتاح این بیمارستان ضروری است.

- یحیی میثم در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان الوار گرمسیری با هدف ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان و نیز خدمت رسانی به مصدومان جاده ای در شهر بیدروبه طراحی شده و روند عمرانی آن در حال انجام است.

وی تسریع و آماده سازی بیمارستان الوار گرمسیری را ضروری دانست و افزود: عملیات ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی شهر بیدرویه از سال 91 در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و 600 مترمربع آغاز شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان با بیش از 172 هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان دارد، تصریح کرد: با هدف ارتقای خدمات و پاسخگویی به نیازهای درمانی شهرستان اندیمشک بیمارستان الوار گرمسیری طراحی شد.

میثم گفت: بیمارستان بیدرویه علاوه بر تأمین نیاز درمانی اهالی بخش الوار گرمسیری، نقش مهمی را در خدمات رسانی به مصدومان حوادث جاده ای محور اندیمشک به خرم آباد خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیمارستان الوار گرمسیری در شهر بیدروبه در کنار محور قدیم خوزستان به لرستان واقع است و در کاهش زمان دسترسی مناطق سخت گذر در بخش الوار گرمسیری یک بازیگر مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک ضروری است

تکمیل بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک ضروری است