مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:452021-01-19سياسي

اعتراض نظری به شهرداری برای مشارکت در ساخت سریالی علیه کودکان کار


عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیران شهرداری باید نسبت به مشارکت در ساخت سریالی علیه کودکان کار، به شورای شهر پاسخ دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت نظری در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: تذکر بنده به سیاست های مدیریت شهری برای کودکان کار است.

بی مسئولیتی و کم کاری دستگاه های مسئول در این زمینه موجب تشدید این وضعیت و افزایش کودکان کار شده است.

از سوی دیگر برخی دستگاه ها برای شانه خالی کردن از مسئولیت خود، اقدام به سیاه نمایی نسبت به این کودکان کرده و آن ها را عضو شبکه های مافیایی، دزد و غیره معرفی کرده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: مدیریت شهر در این زمینه مسئولیت مستقیم قانونی نداشته و از منظر مسئولیتی در این زمینه، بعد از نهادهای دیگر قرار دارد اما در راستای مسئولیت اجتماعی خود به این موضوع ورود کرده است.

اخیراً سریالی با عنوان ملکه گدایان با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ساخته شده که درباره کودکان کار به شدت سیاه نمایی کرده است.

نظری تاکید کرد: تذکر بنده به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری است که در ساخت سریال جدید ملکه گدایان همکاری کرده است این در حالی است که ملاحظات اجتماعی و فرهنگی در این تولید جدید در نظر گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض نظری به شهرداری برای مشارکت در ساخت سریالی علیه کودکان کار

اعتراض نظری به شهرداری برای مشارکت در ساخت سریالی علیه کودکان کار