مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:452021-01-19سياسي

دلیل حضرت زهرا(ع) برای اصرار در بازپس گیری فدک چه بود؟


اصرار حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت علیهم السلام برای بازپس گیری فدک، صرفاً یک مسئله شخصی و مادی نبود زیرا آنها هیچ گاه چیزی برای خود نمی خواستند و هر آنچه داشتند در راه خدا انفاق می کردند.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف استان قم گفت: اصرار حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت علیهم السلام برای بازپس گیری فدک، صرفاً یک مسئله شخصی و مادی نبود زیرا آنها هیچ گاه چیزی برای خود نمی خواستند و هر آنچه داشتند در راه خدا انفاق می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در ویژه برنامه شمیم بهشت که به صورت زنده مستقیم از جوار حرم مطهر امامزاده جعفر شهیدعلیه السلام روی آنتن سیمای مرکز قم رفت اظهار کرد: در مسئله فدک، باید به نکات مهمی اشاره کرد که نشاندهنده اهمیت آن است و فارغ از مسائل مادی جلوه گر می شود.

وی افزود: هیچ کس از در خانه اهل بیت علیهم السلام دست خالی نمی رفت زیرا آن بزرگواران اهل انفاق و صدقه بودند؛ بنابراین بحث پیرامون فدک مربوط به مسائل شخصی و مادی نیست و فراتر از اینهاست.

بهتر اینکه حضرت در پی دفاع از حکمی از احکام الهی بود که غاصبان به دنبال تحریف آن بودند و می گفتند انبیاء از خود ارثی را بجا نمی گذارند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه فدک باغی بود که پیامبر اکرم صلی اله علیه وآله وسلم آن را به دخترشان بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل حضرت زهرا(ع) برای اصرار در بازپس گیری فدک چه بود؟

دلیل حضرت زهرا(ع) برای اصرار در بازپس گیری فدک چه بود؟