مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:402021-01-19اقتصادي

کمبود نقدینگی آسمان شهر زیر زمینی را هم مه آلود کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت ضمن گرامیداشت 29 دی و هفته هوای پاک گفت: - نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه کمبود نقدینگی را مهم ترین مشکل متروی تهران عنوان کرد و افزود: با تمام توان برای سرویس دهی مطلوب به مسافران شهر زیر زمینی تلاش می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت ضمن گرامیداشت 29 دی و هفته هوای پاک گفت: تمامی تلاش خود را کرده ایم تا بر اساس چشم انداز پیش بینی شده به عنوان شرکتی سرآمد در حمل و نقل شهری با رویکرد دقت، سلامت و سرعت بهترین خدمات رسانی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این سنوات گذشته تاکنون که به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در حال خدمت رسانی به شهروندان هستم همیشه سعی کرد ه ام به جای بیان مشکلات راه کاری برای سرویس دهی مناسب تر ارائه دهیم و این موضوع را با کاهش سرفاصله حرکت قطار ها به اثبات رسانده ایم.

نوبخت گفت: کار در متروی تهران یک کار تیمی است و این مهم بدون همکاری و تک تک پرسنل محقق نمی شود، اما توانسته ایم در این سال ها با تمام مشکلات و کمبود ها طی 29 مرحله سرفاصله حرکت قطار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نقدینگی آسمان شهر زیر زمینی را هم مه آلود کرده است

کمبود نقدینگی آسمان شهر زیر زمینی را هم مه آلود کرده است