مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:352021-01-19اقتصادي

برچسب قیمت خودرو به همراه مکانیک بازگشت


عقیده فعالان بخش آنلاین حوزه خودرو، حذف امکان استعلام آنلاین قیمت با کاهش شفافیت در بازار، راه را برای واسطه ها هموارتر کرده بود و عملاً نتیجه ای جز به زحمت انداختن مردم و خریداران عادی نداشته است.

- درحالی که بنا به تصمیم گیری وزارت صمت و دستور مراجع قضایی در اوایل سال جاری درج قیمت خودرو و مسکن از پلتفرم های فروش آنلاین حذف شده بود، مجدداً از تاریخ 17 دی ماه، امکان نمایش قیمت خودرو در پلتفرم های آگهی آنلاین فعال شد.

با کلیک روی لینک hamrah-mechanic.

com/cars-for-sale از بزرگ ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده، این بار به همراه قیمت دقیق تمام خودروها، بازدید کنید بنا به اظهارات مسئولین، این تصمیم در پی نوسان های شدید بازار و به منظور کاهش نقش واسطه ها و سودجویان در افزایش قیمت ها صورت گرفته بود.

ازاین رو، به حکم مراجع قضایی، امکان درج قیمت در سایت ها و اپلیکیشن های خرید و فروش خودرو نظیر همراه مکانیک از اردیبهشت ماه 99 ممنوع اعلام شد.

در پی این تصمیم، پس از این تاریخ، تمامی آگهی های خرید و فروش خودرو در سایت و اپلیکیشن همراه مکانیک بدون درج قیمت منتشر می شد.

اعلام خبر ممنوعیت درج قیمت در آگهی های آنلاین خودرو، نارضایتی هایی را نیز در پی داشت و به عقیده برخی از کارشناسان، این تصمیم عملاً هیچ تأثیری در کاهش قیمت ها و کنترل بازار خودرو نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسب قیمت خودرو به همراه مکانیک بازگشت

برچسب قیمت خودرو به همراه مکانیک بازگشت