مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:252021-01-19اقتصادي

بورس در دام بی تدبیری دولت/ نباید در تله دستکاری بازار سرمایه بیافتیم


این روزها وعده های دولت در مورد این که «مردم سرمایه خود را به بورس بیاورند و از این بازار حمایت می کنیم»، پوچ از آب درآمده است و شاخص بورس هر روز با رنگ قرمز افت شاخص جدیدی را ثبت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، این روزها بورس قرمز است و با سرعت به سمت افت شاخص حرکت می کند و سیاست هایی که تاکنون دولت برای بهبود بازار سرمایه اتخاذ کرده، بی تأثیر بوده است.

همچنانکه در جریان دادوستدهای روز گذشته بازار سرمایه تعداد 4میلیارد و 320میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 4هزار و 190میلیارد تومان در 515هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 36هزار و 989واحدی در ارتفاع یک میلیون و 149هزار و 721واحد قرار گرفت.

 وعده های دولت در مورد این که مردم سرمایه خود را به بورس بیاورند و از این بازار حمایت می کنیم ، پوچ از آب درآمده است و شاخص بورس هر روز با رنگ قرمز افت شاخص جدیدی را ثبت می کند.

افتی که به دلیل ترس از بازار، سیاست غلط و سوءاستفاده از بازار توسط شرکت های بزرگ رقم خورده است  و  اگر دولت و سازمان بورس به درستی به وظایف خود عمل می کردند یا حجم سرمایه ای که وارد بورس شده بود باید حداقل تا مدتی طولانی شاهد ثبات و پایداری در بازار سهام بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس در دام بی تدبیری دولت/ نباید در تله دستکاری بازار سرمایه بیافتیم

بورس در دام بی تدبیری دولت/ نباید در تله دستکاری بازار سرمایه بیافتیم