مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:252021-01-19سياسي

مصوبات بدون اجرا مردم را کلافه کرده است/ لزوم توجه به حمل و نقل عمومی


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مصوبات بدون اجرا مردم را کلافه کرده است، گفت: اگر به موضوع حمل و نقل عمومی توجه نشود شاهد روزانه افزایش آلودگی هوا خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در مراسم تجلیل از سفیران هوای پاک درباره مشکلات حمل و نقل عمومی اظهار داشت: طی سال های اخیر موضوع حمل و نقل عمومی کمتر پرداخته و بها داده شده است و بیشتر بر روی حمل و نقل خصوصی تمرکز یافته ایم.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت سمن ها و مردم همچنین قوه قضاییه در مورد عدم پرداخت بدهی های حمل و نقل عمومی از سوی دولت به صورت جدی عمل کنیم، گفت: بسیاری از مصوبات در این زمینه بدون اجرا مانده است و این قضیه مردم را کلافه کرده، شعار بی عملی و مصوبات بدون اجرا کافی نیست و به نظر می رسد هیچ اراده ای برای اجرای این موضوعات نیز وجود نداشته باشد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: در قانون هدفمندی یارانه ها 10 درصد به مسأله حمل و نقل عمومی اختصاص داده شده است ولی سازمان برنامه و بودجه، مجلس و دولت هیچکدام این قضیه را اجرا نمی کنند و ریالی هم در این راستا پرداخت نشده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: بر اساس یکی دیگر از قوانین نیز دولت باید سالانه 4 هزار میلیارد تومان از اعتبارات تخصیص یافته خود را به حمل و نقل عمومی پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات بدون اجرا مردم را کلافه کرده است/ لزوم توجه به حمل و نقل عمومی

مصوبات بدون اجرا مردم را کلافه کرده است/ لزوم توجه به حمل و نقل عمومی