مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:202021-01-19پزشكي

آغاز ثبت نام اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز


مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به جزییات برگزاری اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر از آغاز ثبت نام در این المپیاد از امروز 30 دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور منجر به محدود شدن ورزش های دسته جمعی شده است، برگزاری مسابقات ورزشی مجازی در این زمینه می تواند جایگزین مناسبی باشد.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ارتقای سلامتی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر برشمرد و افزود: اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور – یادواره شهید احدی- در دو بخش دختران و پسران در 10 رشته ورزشی برگزار می شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به رشته های ورزشی این المپیاد شامل ورزشی آمادگی جسمانی، طناب زنی، پلانک، اسکات دیواری، اسکات تک پا، بارفیکس تعادلی، روپایی، پله درجا، برپی و شنای سوئدی افزود: هر دانشجو می تواند در دو رشته ورزشی شرکت کند.

وی افزود: با توجه به اینکه این المپیاد به صورت مجازی برگزار می شود، لازم است دانشجویان بر اساس شرایط تعیین شده، فیلم های ورزشی خود را تهیه و برای شرکت در المپیاد ارسال کنند.

تاجفرد یادآور شد: این المپیاد ورزشی با همراهی و مشارکت اداره کل امور شاهد و ایثارگر معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز

آغاز ثبت نام اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر از امروز