مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:202021-01-19اقتصادي

قالیباف: دولت باید اعتماد عمومی به بازار سرمایه را احیا کند


سرمایه سقوط شدیدی را تجربه کرده است و حتی صندوق پالایشی که شدیدا توسط دولت تبلیغ می شد تا 44 درصد زیان را به خریدارانش تحمیل کرده است و صندوق دارا یکم نیز در حالی که 35 درصد کمتر از ارزش واقعی اش معامله می شود، - حتی هزینه ی فرصت پول خریدارانش را هم پوشش نداده است.

این وضعیت بازار سرمایه را هرگز قابل قبول نمی دانیم و دولت باید جداً در این خصوص پاسخگو باشد به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نرخ ارز در باید فضایی شفاف، قانونمند و طبق سازوکارهای اقتصادی تعیین شود.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه، 30 دی) ، گفت: سند بودجه مهم ترین سند مالی دولت و سند تعیین کننده زندگی مردم در طول یکسال است .

سرچشمه مشکلات اقتصادی کشور، از کسری بودجه است و برای حل مشکلات و بازگرداندن ثبات اقتصادی و رفع التهاب بازار باید از اصلاح ساختار بودجه آغاز کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: با این وجود، ذکر چند نکته درباره رویکرد مجلس یازدهم در خصوص اصلاح ساختار بودجه ضروری است.

هر چند بنای مجلس از روز اول تلاش برای تعامل با دولت محترم در مسیر رفع ایرادات لایحه بودجه بوده است ولی مسئولان اجرایی باید توجه کنند که با ارائه اطلاعات ناقص نمی توان گرهی از مشکلات مردم باز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دولت باید اعتماد عمومی به بازار سرمایه را احیا کند

قالیباف: دولت باید اعتماد عمومی به بازار سرمایه را احیا کند