مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:152021-01-19اقتصادي

الحاق اراضی 560 هکتاری در طرح ملی مسکن قم بررسی شد


نشست نقد و بررسی مصوبه ی شورای برنامه ریزی استان قم در خصوص الحاق اراضی 560 هکتاری حاشیه شهر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد.

- نشست نقد و بررسی مصوبه شورای برنامه ریزی استان قم در خصوص الحاق اراضی 560 هکتاری حاشیه شهر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در دفتر فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم با حضور محمد رمضانی، مهسا مستقیم کارشناس توسعه شهری، مدیر منطقه هشت شهرداری قم، جلال حقیقی، رییس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی مسکن و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار شد.

شهردار منطقه هشت شهرداری قم در این نشست عنوان کرد: دیدگاه ما حمایت از این طرح است؛ زیرا تجربه صاحب خانه شدن بسیاری از خانواده هارا در طرح مسکن مهر داشته ایم و همچنین از طرح 560 هکتاری نیز استقبال می کنیم؛ زیرا در شرایطی که قم از لحاظ اراضی توانایی گسترش دارد جانمایی در شهرک امیر کبیر امری اشتباه است.

وی ادامه داد: سیلاب های پردیسان از منطقه بالا دست هزارهکتاری و اطراف بیمارستان خاتم شکل می گیرد که مطالعات در رابطه با آبخیزداری و آب های سطحی برای اجرای این طرح در این منطقه امری ضروری است.

مستقم نیز خاطر نشان کرد: یک هزار و 700 هکتار بافت فرسوده در شهر وجود دارد که در رابطه با بافت فرسوده بجز دفتر تسهیلگری و کارهای اجتماعی فعالیت چشمگیری صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق اراضی 560 هکتاری در طرح ملی مسکن قم بررسی شد

الحاق اراضی 560 هکتاری در طرح ملی مسکن قم بررسی شد