مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:152021-01-19سياسي

قره شیخلو: نام نویسی مسابقات قرآن به هیچ وجه تمدید نمی شود/ 24 بهمن پایان ثبت نام


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از آغاز نام نویسی این مسابقات خبر داد و گفت: این ثبت نام تا 24 بهمن ادامه دارد و به هیچ وجه تمدید نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نام نویسی چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم چند روزی است که از طریق سایت آغاز شده و تا 24 بهمن ماه ادامه دارد.

مهدی قره شیخلو رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز نام نویسی برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: این نام نویسی تا روز 24 بهمن ماه ادامه دارد و به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

از این رو از علاقه مندان دعوت می شود تا در اسرع وقت نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته همزمان با آغاز نام نویسی اعلام کردیم که مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی شود اما با این حال شرکت کنندگان زیادی در زمان مقرر ثبت نام نکردند، زیرا تا سال های گذشته این موضوع چندان جدی گرفته نمی شد به همین دلیل قصد داریم یک بار برای همیشه به موضوع نامنظم ثبت نام در مسابقات خاتمه دهیم.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از شرکت کنندگان خواست تا ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند و ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در ثبت نام مسابقات مهم است این است که شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره شیخلو: نام نویسی مسابقات قرآن به هیچ وجه تمدید نمی شود/ 24 بهمن پایان ثبت نام

قره شیخلو: نام نویسی مسابقات قرآن به هیچ وجه تمدید نمی شود/ 24 بهمن پایان ثبت نام