مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:152021-01-19ورزشي

دومین باخت سوهان قم در لیگ آزادگان


فوتبالیست های سوهان قم به دومین باخت خود در مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت های فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان تن دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته سوم از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان در حالی پیگیری شد که رقابت تیم ها در پنج گروه 13 تیمی برای عبور از این مرحله آرام آرام حساس و پرهیجان می شود اما نماینده قم با قبول دومین باخت این فصل کار خود را سخت کرد.

سوهان قم در مسابقه ای که سه امتیاز آن بسیار حائز اهمیت بود و برای ارتقاء جایگاه این تیم نیاز مبرم بود در میهمانی تیم فوتبال سیمرغ البرز به میدان رفت و با اینکه شروع بسیار خوبی داشت و یک بر صفر از حریف پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تیم فوتبال سوهان قم در نخستین میهمانی این فصل باشگاه های کشور جام آزادگان نیز برابر شهرداری فریدون کنار بازی را با نتیجه 2 بر 1 باخته بود، ضمن اینکه شاگردان علیرضا خلجی نیا در بازی خانگی هفته دوم با نتیجه دو بر یک تیم سولدوز نقده را شکست داده بودند.

تیم سوهان محمد در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی به میدان می رود، گروهی که در آن تیم های شاهین تهران، شهید اورکی اسلامشهر، کیا پارس تهران، شهروند رامسر، شهرداری فریدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین باخت سوهان قم در لیگ آزادگان

دومین باخت سوهان قم در لیگ آزادگان