مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:052021-01-19اقتصادي

چراغ کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین خاموش شد/ توقف یک واحد تولیدی در سال جهش تولید


بیش از یک ماه از تعطیلی بیش از 50 درصدی کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین می گذرد، کارخانه ای که سوخت مورد نیازش به دلیل عدم نصب تجهیزات استفاده از سوخت جایگزین تامین نشد و چرخ کارخانه خوابید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سال 99 بنا به فرمایشات نام گرفت.

نام گذاری که بدون شک با پشتوانه فکری معظم له در شرایط اقتصادی فعلی بر آن تاکید شد و حمایت ویژه از کارخانجات تولیدی در دستور دستگاه قضا نیز قرار گرفت.

شاید حدود یک ماه پیش بود که تعطیلی کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین به تیتر یک رسانه های استان فارس تبدیل شد که عده ای این وسط تعمیرات جزیی کارخانه را علت تعطیلی عنوان کرده و تلاش کردند اصل ماجرا که تعطیلی یک واحد تولیدی مهم در سطح استان بود را به حاشیه ببرند.

عده ای وانمود کردند کارگران مشغول کارند در حالی که تعداد زیادی از کارگران در پی تعطیلی بخش های اصلی کارخانه راهی مرخصی اجباری شده بودند و تعداد اندکی هم که باقی مانده بودند، امروز سی ام دی ماه آخرین ردز کاری شان در این واحد تولیدی است.

به گفته مدیر بازرگانی این کارخانه علی رغم وعده و وعیدهای مسئولان استانی و نمایندگان مجلس به جهت بازگشت دوباره رونق تولید به این واحد تولیدی اما تا به امروز هیچ اتفاقی رخ نداده و کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین امروز به معنای واقعی تعطیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین خاموش شد/ توقف یک واحد تولیدی در سال جهش تولید

چراغ کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین خاموش شد/ توقف یک واحد تولیدی در سال جهش تولید