مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:002021-01-19اقتصادي

سقف کارت به کارت در بانک سرمایه 10 میلیون تومان شد


بانک سرمایه به منظور تسهیل در استفاده مشتریان از درگاه های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب، سقف انتقال وجه کارت به کارت را به 10 میلیون تومان افزایش داد.

- بانک سرمایه به منظور تسهیل در استفاده مشتریان از درگاه های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب، سقف انتقال وجه کارت به کارت را به 10 میلیون تومان افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام روابط عمومی بانک سرمایه ، با توجه به روند صعودی همه گیری ویروس کرونا در کشور و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، بانک سرمایه سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها را از مبلغ 60 میلیون ریال در هر شبانه روز از مبدأ هر کارت به 100 میلیون ریال افزایش داد.

بانک سرمایه در اقدامی دیگر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاریخ انقضاء کارت های بانکی سرمایه که تا پایان سال جاری منقضی می شوند را بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب، به مدت یک سال تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید به صورت پیامک برای مشتریان ارسال گردیده است.

مشتریانی که تاریخ انقضای کارت آن ها به صورت خودکار تمدید شده است، باید در تراکنش های اینترنتی به جای ثبت تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت، تاریخ انقضای جدید را در درگاه های پرداخت غیرحضوری وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف کارت به کارت در بانک سرمایه 10 میلیون تومان شد

سقف کارت به کارت در بانک سرمایه 10 میلیون تومان شد