مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:402021-01-19سياسي

عادی انگاری کرونا در ساحل گناوه


ساحل بندرگناوه از نقاط گردشگرپذیر و تفرجگاهی است که در روزهای پایانی هفته گذشته بطور ناخواسته میزبان مسافرانی از نقاط مختلف کشور و استان بوشهر بود که بدون توجه به شرایط شیوع کرونا، - پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ناشی از آن در این مکان حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: ساحل ماسه ای زیبای این شهر به دلیل دارابودن ویژگی های مناسب در مقایسه با دیگر سواحل به یک نقطه گردشگرپذیر در استان بوشهر و جنوب کشور تبدیل شده است که علاوه بر مردم منطقه، مسافران و گردشگران زیادی این مکان را برای تفرجگاه خود از جمله شنا و استراحت انتخاب می کنند.

پس از اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا رنگ آبی (خطر کم) را به رنگ بندی هایی کرونایی کشور اضافه کرد، شهرستان گناوه نیز در این رنگ جای گرفت و همین امر چراغ سبزی بود برای بی خیالی و عادی انگاری بسیاری که بار سفر را بسته و راهی مناطق خوش آب و هوا در فصل زمستان از جمله این منطقه جنوبی کشور در کرانه خلیج فارس شوند.

بهبود شرایط شیوع کرونا و برداشتن محدودیت های اعلامی و ابلاغی در این شهرستان باعث شد تا روزهای بسیار شلوغ و پرمسافری را در روزهای آبی کرونایی در این منطقه شاهد باشیم، مسافرتی که احتمال موج بعدی این بیماری را درپی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری کرونا در ساحل گناوه

عادی انگاری کرونا در ساحل گناوه