مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:352021-01-19اقتصادي

حمایت صندوق نوآوری به تولید و صادرات 4 هزار تن ماده اولیه پودر های شوینده منجر شد


علی قصرحمیدی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوکان فرآیند در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، درباره تامین نیاز کارخانه های تولیدکننده پودر های شوینده به محصول زئولیت 4A گفت: - مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان اعلام کرد که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن تامین نیاز کارخانه های تولیدکننده پودر های شوینده به محصول زئولیت 4A، موفق به صادرات این محصول شده است.

علی قصرحمیدی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان نوکان فرآیند در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، درباره تامین نیاز کارخانه های تولیدکننده پودر های شوینده به محصول زئولیت 4A گفت: شکل ظاهری این محصول به صورت پودر سفید رنگ بوده و ویژگی آن ایجاد قلیاییت است.

زئولیت ماده اولیه اصلی مورد مصرف در پودر شوینده ماشین لباسشویی است که توانایی حمل سورفکتانت های مایع و ترکیبات آلی، زدایش یون های سخت از محیط شستشو، تخریب ساختار چرک از طریق یون های سخت آن، جذب سطحی چربی ها در محیط شستشو را دارد.

وی افزود: با توجه به ویژگی و خاصیت زئولیت 4A، از این محصول در حال حاضر به طور عمده در فرآیند تولید انواع پودر های شوینده به عنوان یکی از مواد اولیه استفاده می شود.

قصرحمیدی در مورد بازار هدف این محصول بیان کرد: این محصول در صنایع مختلفی، چون تولید شوینده ها، صنایع نفت و گاز برای تهیه کاتال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق نوآوری به تولید و صادرات 4 هزار تن ماده اولیه پودر های شوینده منجر شد

حمایت صندوق نوآوری به تولید و صادرات 4 هزار تن ماده اولیه پودر های شوینده منجر شد