مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:302021-01-19سياسي

دستگاه ها باید پاسخگوی مسائل محیط زیستی خود باشند


مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی تاکید کرد که تمام دستگاه های استانی باید پاسخگوی مسائل محیط زیستی خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عباس نژاد دیشب در نشست هیئت مدیره خانه محیط زیست آذربایجان شرقی با اهالی رسانه اظهار کرد: نتیجه پیگیری های ما درباره استفاده از مازوت در تبریز این شد که واحدهای استفاده کننده از مازوت از شورای عالی امنیت ملی نامه داشتند.

او ادامه داد: واقعیت این است که 25 درصد خروجی نفت کشور ما مازوت است و وقتی امکان فروش آن وجود ندارد، واحدها به سوزاندن مجبور می شوند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی یادآور شد: علی رغم میل باطنی مسئولان، مجوز سوزاندن مازوت به واحدها داده شده و حالا باید به فکر مدیریت این قضیه باشند.

او با بیان اینکه استاندارد استفاده از مازوت 1700 میلی گرم بر متر مکعب است، تاکید کرد: اگر واحدی از این حد تجاوز کند، ما به عنوان واحد آلاینده آن را معرفی خواهیم کرد.

عباس نژاد در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انتصاب خود به عنوان مدیرکل جدید حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: بدترین آفت محیط زیست درگیر شدن با حواشی است و ما تمام سعی مان این خواهد بود که از حواشی اجتناب کنیم و در عین حال خودمان را برای هر طیف اجتماعی و سیاسی و مردمی پاسخگو می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها باید پاسخگوی مسائل محیط زیستی خود باشند

دستگاه ها باید پاسخگوی مسائل محیط زیستی خود باشند