مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:302021-01-19سياسي

کریمی قدوسی: برجام مُرد و جنازه متعفن آن از سوی مجلس انقلابی دفن شد


جناب آقای ظریف برجام مُرد و جنازه آن توسط این مجلس انقلابی و با قانونی انقلابی، مردم را از بوی گند و آزاردهنده اش نجات داده و جنازه آنرا دفن کرد لذا خواهش می کنم که دیگر تکرار نکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 30 دی) در جلسه علنی مجلس و در طرح سوال خود از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در آغازین روز مجلس دهم فرمودند که عده ای از من سوال کردند از ترامپ و کلینتون کدام بهتر است که در آمریکا رأی بیاورد مثل امروز ترامپ و بایدن که رهبر معظم انقلاب فرمودند که من جواب دادم با هر دویشان موافقم زیرا هر کدامشان رأی بیاورند آمریکا را تا 4 سال آینده به زمین می زنند و نابود می کنند؛ این وعده های الهی است که در حال محقق شدن است و آثار نورانی اسلام عزیز جهان را در بر خواهد گرفت.

وی افزود: آقای ظریف آمریکای تماشایی را تماشا کنید؛ این همان آمریکایی است که شما آغازین روزهای مذاکره اعلام کردید آمریکا با یک بمب می تواند ایران را از پای درآورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: سؤال من در بحث مصاحبه شما که نه یک مورد بلکه موارد زیادی است ولی مصداقی از آن را بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی دارم که شما اعلام کردید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی قدوسی: برجام مُرد و جنازه متعفن آن از سوی مجلس انقلابی دفن شد

کریمی قدوسی: برجام مُرد و جنازه متعفن آن از سوی مجلس انقلابی دفن شد