مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:252021-01-19اقتصادي

همدان، ملایر و کبودراهنگ؛ بیشترین متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی


رییس جهاددانشگاهی استان همدان از ثبت نام 2180 همدانی در «طرح ملی مشاغل خانگی» براساس ظرفیت تعریف شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: - همدان، ملایر و کبودراهنگ؛ بیشترین متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی ایسنا/همدان رییس جهاددانشگاهی استان همدان از ثبت نام 2180 همدانی در طرح ملی مشاغل خانگی براساس ظرفیت تعریف شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

علی کلانترنیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سهمیه تعیین شده برای استان همدان 2100 نفر است، خاطرنشان کرد: ثبت نام سامانه ای این تعداد به طور کامل در سایت inhb.

ir انجام گرفته و در حال حاضر ثبت نام به صورت مازاد بر آمار تعیین شده در حال انجام است.

وی بیان کرد: طرح ملی مشاغل خانگی با همکاری دو مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرمای طرح و جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح در قالب سه فاز در 31 استان در حال انجام و پیگیری است.

کلانترنیا با بیان اینکه در فاز نخست طرح 11 رشته در استان شناسایی شد، گفت: خیاطی، چرم دوزی، میناکاری، قالیبافی، تابلو فرش بافی، منبت کار چاقویی، کیک و شیرینی پزی، ویراستاری متون، مترجمی کتاب و مقاله، برنامه نویسی و انیماتور ظرفیت های شناسایی شده در استان همدان در حوزه مشاغل خانگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، ملایر و کبودراهنگ؛ بیشترین متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی

همدان، ملایر و کبودراهنگ؛ بیشترین متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی