مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:202021-01-19اقتصادي

دفاتر خدمات قضایی در قزوین افزایش می یابد


رییس کل دادگستری استان قزوین از افزایش دفاتر خدمات قضایی در سطح شهرستان قزوین برای تسهیل در خدمات رسانی به مردم خبر داد.

- نوراله قدرتی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات مردم در دفاتر الکترونیکی خدمات قضایی اظهار کرد: به زودی تعداد این دفاتر از 4 دفتر به 7 دفتر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با افزایش این دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی که گام نخست مردم در ارائه خدمت از قوه قضاییه است تسهیل می شود و سرعت خدمات رسانی به مردم نیز افزایش خواهد یافت.

رییس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: مجوز تأسیس این دفاتر طبق پارامترهای خاصی در تهران صادر می شود و امیدواریم با تأسیس دفاتر جدید میزان رضایت نیز از خدمات افزایش یابد.

وی بیان کرد: همچنین فضای دفاتر نیز باید برای حضور مردم مناسب باشد و اگر دفاتر دارای فضای مناسب و بزرگی نباشند و مردم رضایت کافی را از نحوه ارائه خدمات توسط این دفاتر نداشته باشند طبیعتاً برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

قدرتی در پایان یادآور شد: امیدواریم شاهد تسهیل در ارائه خدمات به مردم و افزایش میزان رضایت مردم باشیم.

گفتنی است در هفته های اخیر گزارشات مردمی زیادی در رابطه با نارضایتی مردمی از نحوه ارائه دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی در سطح شهرستان قزوین به دست خبرگزاری مهر رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر خدمات قضایی در قزوین افزایش می یابد

دفاتر خدمات قضایی در قزوین افزایش می یابد