مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:202021-01-19سياسي

فراخوان هنیه برای اجماع بر طرحی راهبردی در حمایت از فلسطین


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که امت اسلامی باید در برابر توطئه ها و خطراتی که متوجه مسئله فلسطین است، طرحی جامعه و راهبردی را در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین ارائه دهند.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که امت اسلامی باید در برابر توطئه ها و خطراتی که متوجه مسئله فلسطین است، طرحی جامعه و راهبردی را در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تقدیر از حمایت های کشورهای شرکت کننده در نشست مجازی رؤسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین، تصریح کرد که ایران قبلا نیز بارها میزبان چنین اجلاس ها و نشست هایی بوده است.

هنیه عنوان کرد که برگزاری این نشست در سایه دودستگی و اختلافات موجود در منطقه، تاکیدی است بر اینکه مسئله فلسطین مسئله ای واحد و جامع است و امت به رغم تمامی اختلافات بر سر مسئله قدس و فلسطین و مقاومت در برابر پروژه صهیونیسم و سلطه آمریکا بر منطقه با هم اتحاد و اجماع نظر دارند.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست ما در این سال ها شاهد توطئه ها و دسیسه های زیادی با هدف نابودی مسئله فلسطین بودیم و با روی کارآمدن دولت ترامپ این توطئه ها شدت یافت و او از طرح خود موسوم به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هنیه برای اجماع بر طرحی راهبردی در حمایت از فلسطین

فراخوان هنیه برای اجماع بر طرحی راهبردی در حمایت از فلسطین