مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:202021-01-19اقتصادي

انتقاد از سیاسی کردن تولید زباله/راه اندازی کارخانجات تولید برق از طلای کثیف


کارشناس محیط زیست با اشاره به امکان راه اندازی کارخانجات تولید برق از طلای کثیف گفت: نباید موضوع زباله تهران را سیاسی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، وحید نوروزی کارشناس محیط زیست، در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس گذاشت درباره صحبت های اخیر محسن هاشمی و کاهش زباله در تهران گفت: در خبرها خواندم که آقای هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش اعلام کردند کاهش تناژ زباله تهران از روزانه بین 8 تا 9 هزار تن به حدود 6 هزار تن، نشانگر وضعیت بد اقتصادی مردم و کوچک شدن سفره مردم است.

  بنده تحلیلگر مسائل اقتصادی و سیاسی نیستم و هیچ سررشته ای هم از آن ندارم اما بعنوان یک کارشناس مدیریت شهری از این سخنان ایشان تعجب کردم.

  در اینگونه بحث هاست که سیاسیون و لیست های سیاسی و گروهی که همواره یکی از چالش های شورای شهر و مدیریت شهری بوده اند این گونه خود را نشان می دهند.

  سوال این است آیا رییس شورای اسلامی شهر تهران حتی نقش چند درصدی برای زحمات پرسنل سختکوش و مدیران شهری و سازمان پسماند برای کاهش تناژ تولید روزانه پسماند قائل نبوده اند؟ تا کی باید همه چیز و حتی زباله تهران را سیاسی کنیم و با عینک سیاست به آن بنگریم؟ آمار و ارقام مشخص است و با یک جستجوی ساده اینترنتی به ما میگوید تعدادی اقدام مشخص، پشت کاهش زباله تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از سیاسی کردن تولید زباله/راه اندازی کارخانجات تولید برق از طلای کثیف

انتقاد از سیاسی کردن تولید زباله/راه اندازی کارخانجات تولید برق از طلای کثیف