مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:152021-01-19سياسي

مناطق کوهستانی البرز ظرفیت ساخت تله کابین را دارد


استاد جغرافیا و گردشگری دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه خوارزمی گفت: صنعت گردشگری به عنوان یکی از چهار فعالیت های پرشغل و پردرآمد این ظرفیت را دارد که به عرصه مناسبی برای فعالیت کارآفرینان و ایده پردازان تبدیل شود.

- ایسنا/البرز استاد جغرافیا و گردشگری دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه خوارزمی گفت: صنعت گردشگری به عنوان یکی از چهار فعالیت های پرشغل و پردرآمد این ظرفیت را دارد که به عرصه مناسبی برای فعالیت کارآفرینان و ایده پردازان تبدیل شود.

علی موحد در سلسله نشست های بررسی چشم انداز صنعت گردشگری در کشور با موضوع تحلیل فرصت های کارآفرینی با تاکید بر کلانشهر کرج که توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز به صورت مجازی برگزار شد، گفت: امروز کارآفرینی به طور گسترده و مستقیم روی ابعاد رشد اقتصادی، تولید، رقابت و گسترش فناوری اثرگذار است.

صنعت گردشگری به عنوان یکی از چهار فعالیت های پرشغل و پردرآمد این ظرفیت را دارد که به عرصه مناسبی برای فعالیت کارآفرینان و ایده پردازان تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که گردشگری در ایران به رشد و توسعه کافی دست نیافته است، عنوان کرد: ما باور داریم که صنعت گردشگری در ایران از صنایع مهم کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق کوهستانی البرز ظرفیت ساخت تله کابین را دارد

مناطق کوهستانی البرز ظرفیت ساخت تله کابین را دارد