مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:152021-01-19سياسي

حدود 70 درصد فاضلاب های خانگی، آب خاکستری است


دبیر کانون تفکر آب دانشگاه یزد با بیان این که حدود 70 درصد فاضلاب های خانگی، آب خاکستری با قابلیت تفکیک بهتر است، یزد را استان پیشرو در بازچرخانی و استفاده از آب های نامتعارف خواند.

- ایسنا/یزد دبیر کانون تفکر آب دانشگاه یزد با بیان این که حدود 70 درصد فاضلاب های خانگی، آب خاکستری با قابلیت تفکیک بهتر است، یزد را استان پیشرو در بازچرخانی و استفاده از آب های نامتعارف خواند.

دکتر حسین ملکی نژاد در هشتاد و یکمین نشست کانون تفکر آب دانشگاه یزد که با محوریت بررسی پیش نویس بیانیه بازچرخانی آب و استفاده از آب های نامتعارف به صورت مجازی برگزار شد، گفت: طی 12 جلسه داده ها و نظرات موجود در زمینه بازچرخانی آب مورد بررسی قرار گرفت که چکیده آن در قالب بیانیه ای در کانون تفکر آب جهت تدوین نهایی به بحث گذاشته می شود.

وی در ادامه دو موضوع انتقال آب از منطقه ای به منطقه دیگر و جابجایی آب در فرآیند شیرین سازی آب شور دریا برای مصرف را اصلی ترین مباحث گنجانده شده در این بیانیه دانست و افزود: استان یزد جزء استان های پیشرو در مبحث بازچرخانی آب بوده و به عنوان استان مقصد در روند انتقال آب مورد توجه قرار دارد که می بایست ملاحظات اکولوژیکی و فرهنگی منطقه نیز در این فرآیند لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 70 درصد فاضلاب های خانگی، آب خاکستری است

حدود 70 درصد فاضلاب های خانگی، آب خاکستری است