مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:102021-01-19بين الملل

گروه های فلسطینی در شهر «قاهره» نشست مشترک برگزار می کنند


قرار است گروه های فلسطینی نهایتا تا ماه نوامبر آینده نشست مشترکی را به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات فلسطین، در شهر «قاهره» برگزار کنند.

- قرار است گروه های فلسطینی نهایتا تا ماه نوامبر آینده نشست مشترکی را به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات فلسطین، در شهر قاهره برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، گروه های فلسطینی به زودی نشست مشترکی را در شهر قاهره پایتخت مصر برگزار خواهند کرد.

گفته شده است که این نشست طی هفته های آتی و نهایتاً تا ماه نوامبر آینده برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، گروه های فلسطینی در جریان نشست مذکور در خصوص مسائل مربوط به انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری فلسطین که محمود عباس اخیراً فرمان آن را صادر کرده است، رایزنی می کنند.

پیش از این، حنا ناصر رییس کمیسیون انتخابات فلسطین اعلام کرده بود که هیأت های فتح و حماس به زودی در راستای تسهیل روند برگزاری انتخابات پارلمان و ریاست جمهوری در قاهره با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

از سوی دیگر یک منبع آگاه فلسطینی نیز بیان کرد که قاهره به زودی از محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان و رهبران گروه های فلسطینی به منظور برگزاری گفتگوهای ملی در مورد انتخابات دعوت خواهد کرد و این دیدار به ریاست عباس به عنوان رهبر سازمان آزادی بخش برگزار خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی در شهر «قاهره» نشست مشترک برگزار می کنند

گروه های فلسطینی در شهر «قاهره» نشست مشترک برگزار می کنند