مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:102021-01-19سياسي

طبابت پزشکان ایرانی در غنا/ داروهای ایرانی در داروخانه های غنا توزیع می شود


روز دوشنبه 29 دی ماه رییس جمعیت هلال احمر ایران در سفر به کشور غنا با وزیر بهداشت این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، رییس جمعیت هلال احمر ایران در این دیدار با ابلاغ سلام ملت و رهبر ایران به مردم غنا و تبریک مجدد به رییس جمهور این کشور گفت: ارائه خدمات انسان دوستانه جمعیت هلال احمر ایران در این کشور بیش از 30 سال است که ادامه دارد و این خدمات در راستای اهداف بشردوستانه به مردم نیازمند غنا همچنان ارائه خواهد شد.

دکتر همتی با تبریک انتخاب مجدد رییس جمهور کشور غنا بیان کرد: هلال احمر ایران به عنوان سازمان بشردوستانه در زمینه های امدادونجات و پاسخگویی به سوانح، بهداشت، درمان و توانبخشی، آموزش همگانی، جوانان، داوطلبان و همچنین تولید دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت می کند.

وزیر بهداشت غنا هم با بیان اینکه رییس جمهور و مردم این کشور قدردان خدمات هلال احمر هستند گفت: ما علاقه مند هستیم در زمینه های آموزشی به خصوص آموزش پزشکان و پرستاران با جمعیت هلال احمر ایران همکاری کنیم.

کواکو آجیمانگ مانو در این دیدار، ارتقای سطح درمانگاه هلال احمر به بیمارستان تخصصی را درخواست کرد و افزود: با انجام هماهنگی های مورد نیاز و ارائه تسهیلات لازم به جمعیت هلال احمر می توان در آینده ای نزدیک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبابت پزشکان ایرانی در غنا/ داروهای ایرانی در داروخانه های غنا توزیع می شود

طبابت پزشکان ایرانی در غنا/ داروهای ایرانی در داروخانه های غنا توزیع می شود