مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 05:002021-01-19اقتصادي

روایت نشریات اصلاح طلب از بازی ارزی دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد نوشت: حسن روحانی اخیرا گفت: اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، فردا صبح قیمت دلار از 25به 15هزار تومان می رسد.

- یک روزنامه اصلاح طلب در واکنش به سخنان روحانی نوشت: پنج سال طول می کشد تا قیمت دلار به 15 هزار تومان کاهش یابد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد نوشت: حسن روحانی اخیرا گفت: اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، فردا صبح قیمت دلار از 25به 15هزار تومان می رسد.

همه کارشناسان حوزه اقتصاد بر این باورند که با توجه به نقش دولت در دادوستد های ارزی و نفتی، عملا کنترل نرخ دلار در دست بانک مرکزی است.

یک کارشناس بازار ارز می گوید: من متوجه نمی شوم چه رخ داده که چنین ادعا هایی مطرح می شود.

این کار اگر همه مسائل درست شود اقتصاد بهبود یابد اشتغال درست شود تولید این قدر بالا رود که پول ملی تقویت شود آن وقت می توان گفت در یک بازه زمانی 4 یا 5 ساله ممکن است.

اگر همه پارامتر های تاثیرگذار و تعیین کننده در نرخ ارز روی دور مثبت حرکت کند در خوشبینانه ترین حالت 5 سال طول خواهد کشید تا نرخ دلار به 15 هزارتومان برسد.

در همین حال، روزنامه اقتصادی جهان صنعت ، ادعای دلار 15 هزار تومانی را بازی سیاسی خوانده و نوشت: چه شده که رییس جمهور از یک سو دست به اعتراف درخصوص وضعیت ذخایر ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نشریات اصلاح طلب از بازی ارزی دولت

روایت نشریات اصلاح طلب از بازی ارزی دولت