مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:552021-01-19ورزشي

چگینی: در مرحله نهایی لیگ تکواندو تمرکزمان روی عملکرد خودمان است


مدیر عامل باشگاه تکواندوی لوازم خانگی کن گفت: باید برای هر بازی مقابل حریف مان برنامه ریزی داشته باشیم و بتوانیم در مرحله نهایی هم بازی های قابل قبولی از بازیکنان نمایش بگذاریم.

- کیومرث چگینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آماده سازی تیم تکواندوی لوازم خانگی کن برای حضور پر قدرت در بازی های مرحله نهایی لیگ تکواندو، اظهار داشت: به طور حتم هر چهار تیم برای مسابقات مرحله آخر لیگ تکواندو مجهز خواهند آمد.

ما هم شرایط خوبی را برای تمرینات بازیکنان آماده کردیم تا برای هر بازی مقابل حریف مان برنامه ریزی داشته باشیم و بتوانیم در مرحله نهایی هم بازی های قابل قبولی از بازیکنان نمایش بگذاریم.

باشگاه هم شرایط تمرینی امکانات تجهیزات برای آنها فراهم آورده است.

وی در مورد واریز حقوق بازیکنان هم گفت: اولین باشگاهی هستیم که از نظر مالی بازیکنان را شارژ کرده ایم تا تکواندوکاران مان با انگیزه مضاعف بتوانند  نمایش قابل قبولی را در مرحله نهایی لیگ داشته باشند.

مدیر عامل باشگاه لوازم خانگی کن تاکید کرد: همیشه نشان داده ایم که تمرکزمان روی عملکرد خودمان است به حریفان مان کاری نداریم.

چون برنامه ریزی ها کادر فنی روی تیم های پایه های خودمان بوده است تا در مسابقات مختلف و سخت آب دیده شوند و بتوانند در مسابقات برون مرزی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگینی: در مرحله نهایی لیگ تکواندو تمرکزمان روی عملکرد خودمان است

چگینی: در مرحله نهایی لیگ تکواندو تمرکزمان روی عملکرد خودمان است