مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:552021-01-19اقتصادي

ارزانی حامل های انرژی از دلایل آلودگی هوا/گرمای زیاد منازل باعث وارونگی دما می شود


یک فوق تخصص ریه با اشاره به اینکه متاسفانه حامل های انرژی در کشور ما ارزان است و یکی از دلایل آلودگی هوا این ارزانی است زیرا بنزین ، نفت ، گاز و .

- ایسنا/خراسان رضوی یک فوق تخصص ریه با اشاره به اینکه متاسفانه حامل های انرژی در کشور ما ارزان است و یکی از دلایل آلودگی هوا این ارزانی است زیرا بنزین ، نفت ، گاز و .

به صورت غیر اصولی استفاده می شوند، گفت: ما در منازل خودمان با اتلاف انرژی زیادی روبه رو هستیم و گرمای زیادی را در فصل سرد ایجاد کرده و به هدر می دهیم.

این گرما وارد جو شده و وارونگی دمایی را ایجاد می کند.

مجید میرصدرایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر آلودگی هوا بر ریه و ابتلا به کویید 19، اظهار کرد: ویروس کرونا با آلودگی هوا به صورت مستقیم ارتباطی ندارد، اما در صورتی که فردی به ویروس کرونا مبتلا شود، طبیعتا دچار بیماری های ریوی هم می شود؛ بنابراین ورود آلودگی هوا به ریه باعث تشدید بیماری خواهد بود.

مردم نباید این نکته را فراموش کنند که در هر حال ویروس کرونا ویروس بسیار خطرناک و مسری است و ایجاد جریان هوای آزاد یکی از اصلی ترین روش های کاهش ریسک ابتلا به این بیماری است.

این استاد دانشگاه گفت: افراد مبتلا به کرونا باید تا حد ممکن یک پنجره باز در محیط قرنطینه خود داشته باشند تا میزان آلودگی ویروس در محیط کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزانی حامل های انرژی از دلایل آلودگی هوا/گرمای زیاد منازل باعث وارونگی دما می شود

ارزانی حامل های انرژی از دلایل آلودگی هوا/گرمای زیاد منازل باعث وارونگی دما می شود