مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:502021-01-19بين الملل

واکنش نهادها و شخصیتهای دینی ایران و جهان به تحریم آستان قدس رضوی


به دنبال اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی، علما، شخصیت ها و نهادهای دینی ایران و جهان با صدور پیام های جداگانه ای این اقدام شرم آور را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفته گذشته وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا از تحریم چندین فرد و نهاد ایرانی از جمله آستان قدس رضوی (ع) و تولیت آن خبر داد.

همچنین آمریکا بنیاد دانش بنیان برکت، سازمان اقتصادی رضوی، شرکت معادن رضوی، شرکت نفت و گاز رضوی و چندین شرکت ایرانی دیگر را به فهرست شرکت های تحت تحریم دفتر کنترل دارایی های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به شمار می رود، افزوده است.

به دنبال این اقدام شرم آور دولت ایالات متحده، علما، شخصیت ها و نهادهای دینی ایران و جهان با صدور پیام های جداگانه ای این اقدام شرم آور را محکوم کردند.

مجلس اعلای اسلامی عراق همام حمودی رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای در واکنش به این تحریم ها گفت که تحریم های آمریکا علیه شرکت های تابع آستان مقدس رضوی دست درازی آشکار بر مقدسات مسلمانان و زیر پا گذاشتن آزادی های دینی و عبادی است که مصوبه شورای حقوق بشر سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نهادها و شخصیتهای دینی ایران و جهان به تحریم آستان قدس رضوی

واکنش نهادها و شخصیتهای دینی ایران و جهان به تحریم آستان قدس رضوی