مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:452021-01-19اقتصادي

فعالیت 24 واحد مرغ تخم گذار در گلستان/ در تأمین تخم مرغ مشکلی نداریم


جانشین رییس سازمان و مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان از فعالیت 24 واحد مرغ تخم گذار در استان خبرداد و گفت: در تأمین تخم مرغ مشکلی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حسن پور شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری در خصوص وضعیت تامین تخم مرغ مورد نیاز بازار و میوه شب عید اظهارکرد: در حال حاضر 24 واحد مرغ تخم گذار در سطح استان با ظرفیت چهار میلیون قطعه در حال فعالیت هستند.

وی گفت: هم اکنون 120 تن تولید تخم مرغ در سطح استان داشته و به لحاظ تامین تخم مرغ در استان هیچ مشکلی نداریم و هر آنچه نیاز استان باشد را تامین می کنیم.

حسن پور بیان کرد: گلستان بین 110 الی 120 هزار تن تولید مرکبات دارد اما براساس تجربه می گوییم که 400 تن سیب و 400 تن پرتقال برای تنظیم بازار میوه شب عید کافی است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان هم گفت: در صورت تامین تخم مرغ مورد نیاز استان توسط تولیدکنندگان مشکل آن در بازار حل خواهد شد.

حسین طلوعیان همچنین از تامین میوه شب عید مردم استان خبر داد و گفت: با تصویب کارگروه تنظیم بازار استان 700 تن سیب و پرتقال جهت مصرف عید نوروز مردم استان تامین و ذخیره سازی خواهد شد.

حسین نجف زاده، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان هم بیان کرد: قیمت مصوب برای مراکز فروش تخم مرغ 15 هزار و 900 تومان است و در صورتی که بیش از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 24 واحد مرغ تخم گذار در گلستان/ در تأمین تخم مرغ مشکلی نداریم

فعالیت 24 واحد مرغ تخم گذار در گلستان/ در تأمین تخم مرغ مشکلی نداریم