مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:352021-01-19اقتصادي

خیرین در داراب برای معلولان خانه می سازند


مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس در دیدار با سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب از احداث 10 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در شهرستان داراب خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس در دیدار با سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داراب از احداث 10 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در شهرستان داراب خبر داد.

عباس خالقداری در دیدار با مدیر بنیاد مسکن داراب ضمن تشکر از همکاری های همه جانبه بنیاد مسکن شهرستان داراب در زمینه تامین زمین مورد نیاز مسکن محرومان اظهار کرد: احداث10واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو فرد معلول تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان کلید خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد مسکن فارس، خالقداری بیان کرد: پروژه 10 واحدی مسکن معلولین داراب در زمینی به مساحت 1000متر مربع در فاز یک شهرک امام حسن (ع) شهرستان داراب ساخته می شود و اکنون زمین برای ساخت تحویل پیمانکار داده شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس با بیان اینکه هم اکنون تجهیز کارگاه و عملیات پی کنی این طرح نیز انجام شده است، روند اجرای این پروژه را خوب توصیف کرد و افزود: این طرح به صورت دو طبقه وبه صورت اسکلت بنایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین در داراب برای معلولان خانه می سازند

خیرین در داراب برای معلولان خانه می سازند