مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:352021-01-19سياسي

دلایل خانم نماینده برای رأی ممتنع به طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نظرات خود را نسبت به آن بیان کردند و نماینده مردم مبارکه نیز دلایل خود برای رأی ممتنع به این طرح را عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته گذشته در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان با 198 رأی موافق، 28 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 234 رأی مأخوذه، تصویب شد.

در پی تصویب این طرح پروین صالحی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم این شهرستان بیانیه ای صادر کرد.

صالحی در این بیانیه آورده است: اینجانب پیگیر حق قانونی مطالبه و شفافیت در موارد مطرح شده به عنوان نماینده شهرستان میزبان فولاد مبارکه از طریق دستگاه های متولی هستم ولی ضربه زدن به اصل موجودیت این شرکت بزرگ اقتصادی باعث خواهد شد دود آن به چشم مردم و سهامدار این شرکت برود.

وی با بیان اینکه معتقدم ادعاهای فساد مالی و یا طرح سؤال در خصوص هرگونه تخلف در فولاد مبارکه، بایستی از طریق مراجع قضایی و سازمان بازرسی پیگیری شود، افزوده است: لازم است مسؤولان این شرکت نیز پاسخ دهند و صحت هرگونه ادعایی که از هر سویی مطرح می شود هرچه سریع تر مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل خانم نماینده برای رأی ممتنع به طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه

دلایل خانم نماینده برای رأی ممتنع به طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه