مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:302021-01-19اقتصادي

بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده اند


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از مقاوم سازی واحدهای روستایی گفت و ادامه داد: در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی در خراسان جنوبی مقاوم سازی شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی از مقاوم سازی واحدهای روستایی گفت و ادامه داد: در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی در خراسان جنوبی مقاوم سازی شده اند.

علی اصغر آسمانی مقدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته حدود 7 هزار واحد مسکن روستایی در این استان توسط بنیاد مسکن احداث و به بهره برداری رسید که 5 هزار واحد آن از محل تفاهم نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی با این نهاد بوده است.

وی افزود: در سال جاری نیز مشابه سال گذشته تفاهم نامه ای منعقد شده و در حال اجراست که طبق آن احداث تعداد 6 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد شهری در سطح استان در دستور کار است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه به هر متقاضی در این پروژه، 30 میلیون تومان کمک بلاعوض و 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می شود، تصریح کرد: تاکنون 7640 قطعه زمین در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت استان تأمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده اند

بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده اند