مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 03:152021-01-18اقتصادي

زیان 200 میلیارد یورویی صنعت نمایشگاهی جهان از شیوع بیماری کرونا


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات با اشاره به زیان 200 میلیارد یورویی صنعت نمایشگاهی جهان از شیوع بیماری کرونا گفت: اولین تجربه برگزاری نمایشگاه مجازی می تواند مهمترین تجربه آن باشد و رویکرد کلی برگزاری نمایشگاه مجازی را در ایران تغییر دهد.

- فرشید فرزانگان،  در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت:  نمایشگاه ها یکی از ابزارهای مهم در گسترش و توسعه کسب و کار هستند و در فرآیند بازاریابی و کسب بازارها نقش مهمی داشته و در واقع در نمایشگاه ها اقدامات جدی مشتری و تامین کنند ه رقم می خورد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ها، فرصتی بی بدیل برای معرفی محصولات جدید است، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه ها بیانگر رویکرد شرکت ها و استراتژی آنها درحفظ و توسعه بازار است و این حضور، جدی بودن و عزم آنها را برای توسعه بازار نشان می دهد.

فرزانگان افزود: شرکت هایی که هر سال با عزم تمام در نمایشگاه ها مشارکت دارند عموما شرکت هایی هستند که برای توسعه و پیشرفت خود برنامه دارند؛ به همین دلیل در پروسه بازاریابی که مهمترین عامل برای توسعه شرکت ها است نقش نمایشگاه ها بسیار مهم است.

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی با شیوع بیماری کرونا آسیب های جدی در جهان دیده است، اظهار کرد: مطابق آمار، زیان صنعت نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان 200 میلیارد یورویی صنعت نمایشگاهی جهان از شیوع بیماری کرونا

زیان 200 میلیارد یورویی صنعت نمایشگاهی جهان از شیوع بیماری کرونا