مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 02:552021-01-18اقتصادي

لزوم نجات بودجه آتش نشانی/ بودجه آتش نشانی زنجان فقط 11 میلیارد تومان است


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به بودجه 11 میلیارد تومانی آتش نشانی زنجان در سال آینده گفت: این بودجه پاسخگوی نیازهای بی شمار این سازمان نیست.

- منصور مرادلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در شهرداری در رابطه با آن مشکل داریم، کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز در سازمان آتش نشانی است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه آتش نشانی یکی از مهمترین سازمان‎های شهرداری است چون در حوادث نقش تعیین کننده دارد، گفت: متاسفانه از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات و بحث بودجه ای از سال های گذشته توجه جدی به این سازمان نشده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده آتش نشانی فقط 11 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که جای تامل دارد، افزود: این مبلغ بودجه در مقایسه با سایر شهرهای همجوار (اردبیل، قزوین و همدان) که در حدود 50 میلیارد تومان بوده، ناچیز است و کفاف نیازهای سازمان را نمی دهد.

مرادلو با بیان اینکه بودجه 11 میلیارد تومانی جوابگوی حتی خرید نردبان 50 متری، تجهیزات انفرادی از جمله لباس و همچنین تجهیز ایستگاه های آتش نشانی را نخواهد بود، اضافه کرد: آتش نشانان در بالاترین دما ( بعضا 700 درجه ) در عملیات حضور پیدا می کنند، در حالی که تجهیزات اولیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نجات بودجه آتش نشانی/ بودجه آتش نشانی زنجان فقط 11 میلیارد تومان است

لزوم نجات بودجه آتش نشانی/ بودجه آتش نشانی زنجان فقط 11 میلیارد تومان است