مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 23:252021-01-18سياسي

فضای خوزستان، امن است / کلیپ های فضای مجازی امنیت روانی مردم را خدشه دار کرد


فضای خوزستان، فضایی امن است و آنچه مردم در فضای مجازی می بینند و اغلب در سایر استان ها اتفاق می افتد باعث التهاب در جامعه و مردم خوزستان نیز می شود اما باید گفت که امنیت در فضای خوزستان با سایر استان ها قابل مقایسه نیست.

- ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان گفت: فضای خوزستان، فضایی امن است و آنچه مردم در فضای مجازی می بینند و اغلب در سایر استان ها اتفاق می افتد باعث التهاب در جامعه و مردم خوزستان نیز می شود اما باید گفت که امنیت در فضای خوزستان با سایر استان ها قابل مقایسه نیست.

سردار سیدمحمد صالحی با حضور در تحریریه ایسنا خوزستان اظهار کرد: نقش رسانه در ارتقای احساس امنیت و یا کاهش احساس امنیت میان مردم در جامعه یک نقش انکارناپذیر است.

وی افزود: اواخر شهریورماه امسال، شاهد هجمه ای سنگین در استان خوزستان و انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی، علیه امنیت مردم بودیم.

صالحی گفت: با انتشار این کلیپ ها در آن بازه زمانی، مردم خوزستان احساس ناامنی می کردند در صورتی که در فضای حقیقی و واقعی، چنین مسائلی وجود نداشت و امنیت به صورت کامل برقرار بود.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در آن مقطع هشت کلیپ در فضای مجازی منتشر شد در صورتی که تنها سه کلیپ از این تعداد، مربوط به استان خوزستان بود و باقی کلیپ ها اصلا در درون استان رخ نداده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای خوزستان، امن است / کلیپ های فضای مجازی امنیت روانی مردم را خدشه دار کرد

فضای خوزستان، امن است / کلیپ های فضای مجازی امنیت روانی مردم را خدشه دار کرد