مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 23:002021-01-18سياسي

سی ان ان: آمریکا به مصداق مرگ دموکراسی تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک رسانه آمریکایی در تحلیلی بامداد سه شنبه با اشاره به تحولات داخلی آمریکا نوشته برای عده ای اکنون آمریکا به مصداقی برای نحوه مرگ دموکراسی تبدیل شده است.

- وبگاه شبکه خبری سی ان ان با اشاره به تحولات داخلی اخیر در آمریکا نوشته برای عده ای اکنون این کشور به مصداقی برای مرگ دموکراسی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یک رسانه آمریکایی در تحلیلی بامداد سه شنبه با اشاره به تحولات داخلی آمریکا نوشته برای عده ای اکنون آمریکا به مصداقی برای نحوه مرگ دموکراسی تبدیل شده است.

وبگاه شبکه خبری سی ان ان در آغاز این تحلیل به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در روز شنبه درباره انتخابات اوگاندا اشاره کرده است.

مورگان اورتاگوس ، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شنبه با اشاره به ادعاهای بروز برخی تخلفات و خشونت ها در انتخابات اوگاندا گفته بود: ما از همه طرف ها می خواهیم خشونت را رد کرده و از ابزارهای قانونی برای رسیدگی به شکایات استفاده کنند.

سی ان ان نوشته این اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بعد از تلاش جو بایدن برای ربودن انتخاباتی که در آن بازنده شد، بیانیه ای به شدت گستاخانه به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: آمریکا به مصداق مرگ دموکراسی تبدیل شده است

سی ان ان: آمریکا به مصداق مرگ دموکراسی تبدیل شده است