مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 22:352021-01-18ورزشي

شاهرخی: نمره مدیران فوتبال کمتر از صفر است/ فدراسیون مثل آدم ورشکسته است


پیشکسوت فوتبال ایران وضعیت فدراسیون فوتبال را به انسانی ورشکسته تشبیه کرد که ابتدا پولش را از دست می دهد و بعد نوبت به خانه و اتومبیلش می رسد.

- پیشکسوت فوتبال ایران وضعیت فدراسیون فوتبال را به انسانی ورشکسته تشبیه کرد که ابتدا پولش را از دست می دهد و بعد نوبت به خانه و اتومبیلش می رسد.

همایون شاهرخی در گفت وگو با ایسنا، درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و نام نویسی پنج نفر برای ریاست این فدراسیون گفت: کمابیش اخبار فدراسیون را دنبال می کنم.

تعجب نمی کنم چرا فوتبال ما به این حال و روز افتاده است.

چه کسی می تواند افتضاحی را که در پرونده ویلموتس رخ داد، جمع کند؟ چه کسی می تواند این حجم از بدهی را جبران کند؟ او با بیان اینکه فوتبال ایران درآمدی ندارد که توان پرداخت این مقدار بدهی را داشته باشد، ادامه داد: وقتی درآمدی نیست از کجا باید این پول را بدهیم؟ آیا چهارتا تبلیغ کنار زمین جوابگوی بدهی های فدراسیون است؟ این پول ها از جیب ما می رود و قانونی هم وجود ندارد که به عملکرد مدیران ورود کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به اینکه مهدی تاج چندی قبل گفته بود مگر هزینه قراردادهای قبلی از حساب شخصی مدیران سابق پرداخت شده که آن ها هم موظف به پرداخت غرامت قرارداد ویلموتس باشند، اظهار کرد: این رفتار به بی قانونی برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرخی: نمره مدیران فوتبال کمتر از صفر است/ فدراسیون مثل آدم ورشکسته است

شاهرخی: نمره مدیران فوتبال کمتر از صفر است/ فدراسیون مثل آدم ورشکسته است