مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 21:252021-01-18سياسي

ایجاد 1133 شغل جدید برای مددجویان همدان/ بهره مندی از طرح «راهبران شغلی»


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از ایجاد یک هزار و 133 شغل جدید با کمک «راهبران شغلی» برای مددجویان زیر پوشش در استان خبر داد.

- پیمان ترکمانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از آنجایی که ایجاد توانمندی در بین خانواده های زیر پوشش، اولویت کمیته امداد امام خمینی(ره) است بنابراین ایجاد مشاغل پایدار به عنوان یکی از مهمترین روش های تحقق این هدف، همواره در صدر برنامه های کمیته امداد قرار دارد.

وی با بیان اینکه کارآفرینان حرفه ای در مسیر ایجاد اشتغال به عنوان راهبران شغلی به یاری کمیته امداد آمده اند گفت: در طرح راهبران شغلی، فردی که از او به نام راهبر شغلی یاد می شود، در واقع فعال اقتصادی و کارآفرینی است که در یک عرصه خاص اقتصادی مشغول فعالیت است و پس از تایید صلاحیت های عمومی و فنی، زمینه همکاری کمیته امداد با او فراهم می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه اجرای طرح راهبری شغلی در استان، گام مهمی جهت ایجاد مشاغل پایدار و کسب و کار موفق برای مددجویان است گفت: یک هزار و 133 شغل جدید طی 9 ماهه امسال با کمک کارآفرینان حرفه ای برای مددجویان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، مددجویان بعد از استعدادسنجی، مشاوره شغلی، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و دریافت تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1133 شغل جدید برای مددجویان همدان/ بهره مندی از طرح «راهبران شغلی»

ایجاد 1133 شغل جدید برای مددجویان همدان/ بهره مندی از طرح «راهبران شغلی»