مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 21:052021-01-18سياسي

پیش بینی پیک سنگین بیماری کرونا در بهمن ماه و اسفند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به افزایش موارد سرپایی مبتلا به کرونا در روزهای اخیر گفت: پیش بینی می شود در بهمن ماه و اسفند دچار پیک سنگین بیماری کرونا بشویم اگر همین سیر ادامه یابد لذا امیدواریم مردم به کمک ما آمده و در طرح شهید سلیمانی همکاری کنند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به افزایش موارد سرپایی مبتلا به کرونا در روزهای اخیر گفت: پیش بینی می شود در بهمن ماه و اسفند دچار پیک سنگین بیماری کرونا بشویم اگر همین سیر ادامه یابد لذا امیدواریم مردم به کمک ما آمده و در طرح شهید سلیمانی همکاری کنند.

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: دو پیک اصلی بیماری را در استان کرمان تجربه کردیم که پیک نخست در تیر و مرداد و پیک بسیار شدید در اواخر مهرماه بود و آبان و آذر را پوشاند.

وی افزود: از اواسط آذرماه پیک بیماری در حال کاهش است و اکنون که گام چهارم و بسیج ملی مبارزه با کووید19 آغاز شده، بیش از 70 درصد تعداد بیماران بستری و 80 درصد مرگ و میرها کاهش داشته و در حال عبور از پیک و رو به نزول هستیم اما جای نگرانی وجود دارد.

رشیدی نژاد تصریح کرد: گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با هدف قطع زنجیره بیماری و کاهش موارد بستری و مرگ و میر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی پیک سنگین بیماری کرونا در بهمن ماه و اسفند

پیش بینی پیک سنگین بیماری کرونا در بهمن ماه و اسفند