مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 20:252021-01-18بين الملل

گوترش: ایران برای بازپس گیری حق رای باید بدهی خود به سازمان ملل را بپردازد


دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه تاکید کرد که ایران برای به دست آوردن دوباره حق رای خود در این سازمان باید بدهی به سازمان ملل را بپردازد.

- دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه تاکید کرد که ایران برای به دست آوردن دوباره حق رای خود در این سازمان باید بدهی به سازمان ملل را بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در نامه ای تاکید کرد که ایران برای بازپس گیری حق رای خود نیاز به پرداخت 16251298 دلار به سازمان ملل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان پیشتر در این باره گفته بود: جمهوری اسلامی ایران در سالهای اخیر علیرغم محدودیتهای ناشی از تحریم های یکجانبه ایالات متحده، همواره با استفاده از معدود کانال های انتقال مالی، حق عضویت خود به سازمان ملل را پرداخته و در سال جاری نیز با توجه به مسدود شدن کانال های انتقال منابع مالی توسط آمریکا، از مدتها پیش با خزانه داری سازمان ملل در مورد معرفی یک کانال امن توسط سازمان مذکور در حال مذاکره بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: آخرین پیشنهاد کشورمان در این خصوص تادیه این بدهی از طریق استفاده از منابع مسدود شده در کره جنوبی توسط سازمان ملل با مجوز بانک مرکزی بوده است که توسط دبیرخانه سازمان ملل در حال مذاکره و هماهنگی های لازم می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش: ایران برای بازپس گیری حق رای باید بدهی خود به سازمان ملل را بپردازد

گوترش: ایران برای بازپس گیری حق رای باید بدهی خود به سازمان ملل را بپردازد